Експерти Програми USAID DOBRE підготували роз’яснення, у якому:
наведена черговість здійснення видатків та КЕКВ, за якими слід проводити відповідні видатки;
згрупована інформація про види ремонтних робіт, видатки на які можна проводити в період дії воєнного стану, із зазначенням за кошти загального чи спеціального фонду;
надано відповіді на деякі проблемні питання щодо проведення видатків стосовно:
- ремонту укриттів;
- заправки картриджів;
- придбання програмного забезпечення;
- придбання матеріалів для швачки/перукаря;
- пролонгації сертифікату електронного підпису;
- видатків на таблички-покажчики (облаштування, утримання та експлуатація укриттів);
- видатків на протипожежну безпеку;
- видатків на придбання мініелектростанцій.
Завантажити роз’яснення: https://decentralization.gov.ua/news/15541
*за матеріалами сайту "Децентралізація"