16 травня - вебінар «Порядок реєстрації бюджетних зобов'язань та їх зміни на етапах: підписання договору, внесення змін, розірвання, виконання»

У квітні 2024 року було внесені зміни до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мінфіну від 02.03.2012 № 309.

Зазначені зміни стосуватимуться діяльності розпорядників та одержувачам коштів місцевих бюджетів як клієнтів Казначейства. 

16 травня о 10:00 розпочнеться вебінар, під час якого експерти Програми USAID DOBRE допоможуть розібратися:

  • у нормах чинного законодавства щодо реєстрації зобов'язань за укладеними договорами,
  • особливостях внесення змін до зареєстрованих бюджетних зобов'язань у разі укладення додаткових угод до договорів;
  • порядку зменшення зареєстрованих зобов'язань при розірванні договорів та в кінці бюджетного року;
  • питаннях  контролю  у сфері публічних закупівель, що здійснює Казначейство в умовах воєнного стану.

Як потрапити: зареєструватися за посиланням та скопіювати лінк на ZOOM, який знаходиться наприкінці реєстраційної форми.

Програма вебінару

* за матеріалами сайту "Децентралізація"

Члени Асоціації 

 
 
За результатами виборів 25.10.20 року у області обрано 56 голів сільських, селищних, міських громад та місцевих рад і сформовано склад 7 нових районних рад.
 
У складі Асоціації об’єдналися 62 місцеві ради, в тому числі - 54 сільських, селищних, міських рад, 7 районних рад та обласна рада, що складає 97% від загальної кількості рад Харківщини. Детальніше...