544 респонденти, серед яких 85% жінок і 15% чоловіків, взяли участь у опитуванні щодо надання супутніх і публічних послуг через ЦНАП. З них 68% — керівники та керівниці ЦНАП. У виборці представлений практично рівномірний розподіл міських, сільських та селищних громад.
Дослідження було ініційоване шведсько-українським проєктом PROSTO спільно з Асоціацією ОТГ. Деякі висновки з нього - нижче, детальний аналіз - у звіті за посиланням (PDF, 05 МБ).
- Найбільш затребуваною супутньою послугою є можливість оплати у ЦНАП за платні адміністративні послуги.
- За рівнем інтегрованості у ЦНАП інших публічних (окрім адміністративних) послуг та функцій лідирують: «прийом громадян керівництвом громади в офлайні» – 36,2% опитаних, «безоплатна правнича допомога» – 34,9%, «громадська приймальня» - 17,8%.
- Важливим є питання взаємодії ЦНАП з операторами поштового зв’язку - 56,25% ЦНАП поки не налагодили такої співпраці. Однак, ще є чимало питань, які потрібно вирішити для покращення цієї взаємодії.
- Потреба у популяризації використання місць для самообслуговування: 46% ЦНАП зазначили, що відвідувачі не користуються місцем для самообслуговування з метою отримання е-послуг.
- Буде корисним проведення навчань/консультацій стосовно різних аспектів інтеграції у ЦНАП супутніх і публічних послуг і функцій.
* за матеріалами сайту "Децентралізація"