Затверджено фінансування 136 проєктів регіонального відновлення

Кабінет Міністрів затвердив розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2024 рік, повідомили в Міністерстві розвитку громад, територій та інфраструктури України.


Це дасть можливість громадам продовжити реалізацію проєктів відновлення. Відповідне розпорядження було затверджено під час засідання уряду 6 лютого 2024 року. Джерелом субвенції є кошти, виділені Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) в рамках спільної програми України та ЄІБ «Програма з відновлення України». Субвенцію буде розподілено між місцевими бюджетами тих громад, проєкти яких було схвалено Європейським інвестиційним банком для реалізації у 2022-2023 роках.

Таким чином загальна сума субвенції в розмірі майже 4,5 млрд грн буде перерозподілена на відновлення 136 проєктів у громадах тих регіонів, які постраждали внаслідок військової агресії рф. Серед таких проєктів відновлення закладів освіти, охорони здоров’я, центрів надання адміністративних послуг, об’єктів життєзабезпечення населення у Вінницькій, Дніпропетровській, Житомирській, Київській, Кіровоградській, Одеській, Полтавській, Сумській, Харківській, Черкаській та Чернігівській областях.

Як відомо, Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком, яка була ратифікована 14 липня 2021 року, схвалено наміри про залучення 340 млн євро позики для реалізації проєктів з відновлення та модернізації інфраструктури регіонів, що зазнали руйнувань через агресію рф, а також тих регіонів, що приймають значну кількість ВПО. Відповідно до умов фінансової угоди термін її реалізації складає 5 років і завершується у грудні 2026 року.

* за матеріалами сайту "Децентралізація"

Члени Асоціації 

 
 
За результатами виборів 25.10.20 року у області обрано 56 голів сільських, селищних, міських громад та місцевих рад і сформовано склад 7 нових районних рад.
 
У складі Асоціації об’єдналися 62 місцеві ради, в тому числі - 54 сільських, селищних, міських рад, 7 районних рад та обласна рада, що складає 97% від загальної кількості рад Харківщини. Детальніше...