Інформація для місцевих рад: Мінфін пояснив механізм передачі коштів між місцевими бюджетами

Міністерство фінансів України спрямувало виконавчим органам областей листа (від 07.10.2022 р. № 05120-03-6/23079) щодо кроків, які необхідно здійснити при прийнятті рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами.


У листі йдеться, що для отримання погодження такого рішення орган місцевого самоврядування (військова адміністрація) (далі – ініціатор) надсилає Мінфіну письмове звернення, до якого додає належним чином оформлені такі документи:

  • проект рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами та пояснення до основних положень проекту рішення;
  • оригінал або завірену в установленому порядку копію звернення органу влади (органу місцевого самоврядування чи військової адміністрації), до бюджету якої передаються такі кошти;
  • розрахунки і обґрунтування передачі коштів між місцевими бюджетами із зазначенням причин та обставин, у зв’язку з якими приймається рішення про передачу коштів, а також проблем, на вирішення яких будуть ці кошти спрямовані, і очікуваний результат (ефект) від їх використання;
  • інформацію про стан виконання бюджету, з якого надається міжбюджетний трансферт (% виконання річного плану, приріст доходів загального фонду без трансфертів до відповідного періоду минулого року, оцінку виконання доходів місцевого бюджету, наявність/відсутність зобов’язань по видатковій частині (в т. ч. по захищених статтях), інформацію щодо місцевого боргу.

Зазначені у листі документи необхідно надсилати через систему електронного документообігу АСКОД, а у разі її відсутності – на електронну адресу Міністерства фінансів України Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Такий лист Міністерство фінансів України підготувало з урахуванням рекомендацій Міністерства регіонального розвитку громад та територій України та з метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2022 № 1083 “Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 р. № 252” в частині погодження Мінфіном рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами.

* за матеріалами сайту "Децентралізація"

Члени Асоціації 

 
 
За результатами виборів 25.10.20 року у області обрано 56 голів сільських, селищних, міських громад та місцевих рад і сформовано склад 7 нових районних рад.
 
У складі Асоціації об’єдналися 62 місцеві ради, в тому числі - 54 сільських, селищних, міських рад, 7 районних рад та обласна рада, що складає 97% від загальної кількості рад Харківщини. Детальніше...