Внесені зміни до бюджету Чугуївського району Харківської області

PDFДрукe-mail

27 листопада відбулось пленарне засідання ХХІХ сесії Чугуївської районної ради VI скликання, під час якого депутати розглянули більше 30 питань порядку денного, у тому числі внесення змін до місцевого бюджету.

За рахунок субвенції з державного бюджету на виплату державної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, спрямовано 126,6 тис. грн., на виплату державної допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, дітям інвалідам - 1млн.190 тис. грн., на часткове відшкодування вартості лікарських засобів - 60,3 тис. грн.

Крім того, 99,4 тис. грн. виділено селищним радам району на розробку схем теплопостачання у розмірі, 320 тис.грн. - на забезпечення закладів освіти продуктами харчування.

Також депутати районної ради ухвалили зміни до Програми соціального захисту населення, Програму забезпечення утримання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чугуївського району.

Члени Асоціації

Харківська обласна рада

Балаклійська районна рада Барвінківська районна рада Близнюківська районна рада Богодухівська районна рада Борівська районна рада Валківська районна рада Великобурлуцька районна рада Вовчанська районна рада Дворічанська районна рада Дергачівська районна рада Зачепилівська районна рада Зміївська районна рада Золочівська районна рада Ізюмська районна рада Кегичівська районна рада Коломацька районна рада Красноградська районна рада Краснокутська районна рада Куп'янська районна рада Лозівська районна рада Нововодолазька районна рада Первомайська районна рада Печенізька районна рада Сахновщинська районна рада Харківська районна рада Чугуївська районна рада Шевченківська районна рада

Ізюмська міська рада Куп’янська міська рада Лозівська міська рада Люботинська міська рада Первомайська міська рада Чугуївська міська рада

 

У складі Асоціації об’єдналися 409 рад різного рівня, що складає 98,1% від загальної кількості місцевих рад Харківської області, у тому числі 17 об’єднаних територіальних громад