Для розгляду на пленарному засіданні чергової ХLІІ сесії Валківської районної ради до порядку денного винесено майже два десятки питань

PDFДрукe-mail

Майже три години тривало спільне засідання постійних комісій Валківської районної ради, під час якого депутатами було ґрунтовно розглянуто та внесено до порядку денного пленарного засідання чергової сесії районної ради близько двох десятків питань.

 

Серед розглянутих питань проекти двох районних програм - Програми економічного та соціального розвитку Валківського району на 2015 рік та районної цільової Програми розвитку пожежної та техногенної безпеки цивільного захисту Валківського району на 2015-2017 роки; блок фінансових питань, в тому числі коригування кошторисів бюджетних установ та внесення змін до районного бюджету; блок невідкладних питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Валківського району, призначення керівників комунальних підприємств та закладів, внесення змін до раніше прийнятих радою рішень та інші.

 

Після тривалого обговорення депутатами відповідно до висновків постійних комісій на розгляд пленарного засідання чергової сесії винесено питання про надання дозволів на опублікування повідомлення про оприлюднення проекту рішення, оприлюднення самого проекту рішення «Про затвердження тарифів на послуги з водопостачання та водовідведення, які надаються комунальним підприємством «ВОДА» Валківської районної ради» та аналізу його регуляторного впливу.

 

Про стан фінансування з районного бюджету закладів освіти і культури у 2015 році, про ситуацію, що склалась із фінансуванням шкіл, дитсадків, сільських клубів та бібліотек внаслідок змін у бюджетному законодавстві країни та неузгодженості деяких положень Бюджетного кодексу України, присутніх поінформувала начальник фінансового управління районної державної адміністрації Левчук Л.О.

 

Всі напрацьовані в ході роботи комісій слушні пропозиції депутатів будуть враховані розробниками проектів та ініціаторами розгляду питань. Таким чином, за результатами конструктивної роботи до порядку денного пленарного засідання чергової ХLІІ сесії районної ради внесено майже два десятки питань, які планується розглянути та затвердити у четвер 9 квітня 2015 року.

 

До того ж, очікується, що депутатський корпус та громадськість будуть поінформовані Валківським міжрайонним прокурором Шевцовим С.В. про стан законності, боротьби зі злочинністю та результати діяльності на території Валківського району, начальником Валківського райвідділу (з обслуговування Валківського та Коломацького районів) ГУМВС України у Харківській області Степановим С. І. про стан боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності на території Валківського району, начальником Валківського районного відділу ГУ ДСНС у Харківській області Крещуком О.О. про стан пожежної, техногенної безпеки у Валківському районі, начальником Валківського відділення Нововодолазької ОДПІ ГУ Міндоходів України у Харківській області Габєлковою Н.І. про стан надходження податків до районного та місцевих бюджетів за І квартал 2015 року.

Члени Асоціації

Харківська обласна рада

Балаклійська районна рада Барвінківська районна рада Близнюківська районна рада Богодухівська районна рада Борівська районна рада Валківська районна рада Великобурлуцька районна рада Вовчанська районна рада Дворічанська районна рада Дергачівська районна рада Зачепилівська районна рада Зміївська районна рада Золочівська районна рада Ізюмська районна рада Кегичівська районна рада Коломацька районна рада Красноградська районна рада Краснокутська районна рада Куп'янська районна рада Лозівська районна рада Нововодолазька районна рада Первомайська районна рада Печенізька районна рада Сахновщинська районна рада Харківська районна рада Чугуївська районна рада Шевченківська районна рада

Ізюмська міська рада Куп’янська міська рада Лозівська міська рада Люботинська міська рада Первомайська міська рада Чугуївська міська рада

 

У складі Асоціації об’єдналися 409 рад різного рівня, що складає 98,1% від загальної кількості місцевих рад Харківської області, у тому числі 17 об’єднаних територіальних громад